2008-07-27
 19:18:52

Ett stort kliv framåt..

Äntligen har vi tagit ett stort steg framåt i vårt liv. Vi har köpt en soptunna till köket, har bara väntat i ett halvår.

Är tillbaks till Stockholm nu igen..tyvärr. Mindre roligt.  Vi börjar båda två att jobba imorgon, måste tjäna lite pengar :)
Dom hade varit in i vårat förråd nu också, brytit sönder dörren. Tredje gången bara. Man blir inte förvånad längre, är så konstigt här i Tensta.

Har varit en underbart skönt semester iaf. Synd att värmen kommer nu, är så typsikt när man börjar jobba igen :)  Men man ska väl inte klaga ;) Jobbar mellan 9-17 hela veckan, sen drar vi till Edsbyn igen på fredagkväll, marcus fyller 24 på söndag, så då ska vi fira lite :)

Nej, nu ska jag hänga upp tvätt, har städat o storhandlat idag. Var helt tomt i kyl o frys :P

Hade gott!


ps. Vi har sålt Audin nu.. äntligen.

2008-07-16
 19:08:15

Junsele

Dit ska vi imorgon, jag, Marcus,Vincent,Johannes och Ante. Kliver upp och åker redan klockan sju på morgonen, och blir där tills på söndag :) Var inte längesedan jag var där sist, men då åkte jag buss dit och var där själv med familjen. Nu blir det kul med lite sällskap.
Jag har även hunnit vara i Edsbyn själv en veckan och varit till Åre med några tjejkompisar över en helg. Hehe. Var jättekul, inte så bra väder, men inte det värsta heller. Shoppade en dag, och sen var vi ut o kolla lite, var till shockladfabriken bland annat. Jag fick även migrän där ena dagen, så då låg ja hela kvällen, hade apont!! Är så typiskt att få de precis när man är borta. Men men, jag lever änn iaf ;) hihi.
Är inte så mycket kvar av semestern nu heller, börjar jobba om 13 dagar. Men man ska passa på att njuta, inte tänka så mycket på stockholm i huvudtaget. Don't like it ;)
Svärföräldrarna var o hälsa på oss en helg också, var till Vaxholm och Gustavsberg. Mysigt, var in i lite gamla butiker och åt trerätters middag på en fin restaurang, sen fikade vi ute på kajen.

Men imorgon, då drar vi till Junsele! Ska bli skönt o komma ut ännu mer i skogen. Fiska, äta, bada, sola o gå på marknaden. Ta det lugnt helt enkelt...eller hur Marcus? haha ;)

Bye bye..