2011-01-17
 22:24:57

Imörn

Imörn händer de lite saker ska ni veta. Ska bli sååå kul! Kan inte bärga mig :D

Höres mera när de är klart, haha. Åhhhhhhhhhhhhh.
2011-01-11
 13:02:49

Bad day.

Idag är det en sån dag, bad day. Inte bad hairday, utan bad day.
Jag är på uruselt humör, fast jag inte behöver vara de. Inte så roligt.. men det blir
nog bättre sen :)

Bara jag får lite mat. Ska gå på ica och köpa färdig köttfärssås, inte så nyttigt precis, men vi har
inte tagit fram något än. Får hitta på något till kvällmaten ist.
Ibland blir jag bara såå irriterad på han som bor med mig, mannen min. Särskilt när det gäller maten,
för då känns det som att han tar för givet att jag ska komma på vad vi ska äta varje dag.
Jaja, skitsamma.

Jag har iaf fått hem min dataväska till min lilla pc, och även den är så vackert rosa, det gör mig på bättre
humör..den är riktigt fin ;) rosa rosa rosa.

Nu ska jag ringa till djurmaxi o klaga, sen ska jag på ica, äta och kanske gå på gymmet, där kan man
avreagera sig bra, hehe.

See you.

2011-01-08
 13:49:58

Arg

Jag blir riktigt arg! Eller som jag sa efter att ha kommit in från tvättstugan, jag blir så förbannad.
Har tidigare i veckan bokat tid för tvätt, så idag mellan 12-17.00 var det min tur, tror ni inte då att det
var någon som hade stoppat in kläder i maskinerna o tvättade! På min tvätt-tid!
Hur som helst så löste det sig sedan, så dom stoppade undan sin tvätt sålänge tills jag är klar.

Blir bara så irriterad när folk inte dubbelkollar att det är deras tvätt-tid, det är jag alltid noga med att göra
när man bor såhär, eftersom det är så många som ska dela på maskinerna.
Dessutom var det ledig både före och efter min tvätt-tid.
Det visade sig iaf att dom hade glömt att sätta dit sin kloss tidigare när dom skulle boka, och ja var ner o bokade
i förregår, så dom tänkte inte på det.

Hur som helst, annars är det rätt lugnt, jag är så glad som har kommit in på skolan, igår var vi till Bollnäs
och köpte en ny mini pc till mig, gött! En rosa ;) Är meningen att jag ska ha den till skolan och pluggandet.
Den funkar alldeles bra, jag är så glaad.

Nej, nu ska jag ner till tvättstugan, ska åka till mina föräldrar o äta klockan tre.