2010-11-11
 11:42:54

Men Heeej! :)

Nu vare längesen du!

Fy vad kallt det är, jag sitter o fryser i lägenheten, fast jag har filt på mig!

Tänkte att jag ska skriva av mig lite, så ni vet vad som händer. Ska snart gå ner till tvättstugan,
sen blir det fixa Unos päls, duscha honom och sen städa. Dessutom ska jag träna och laga mat också :D
Full rulle med andra ord, undrar om jag hinner allt. Får väl städa en annan dag annars då. Hihi.

Vad har hänt sen sist? Jo, jag har varit till Ullared o shoppat. Det var jätteroligt :) Dit rekomenderar jag att
ni ska åka. Är inte alls samma kvalité som på Dollar Store, det trodde jag först. Men icke, så det var bara
positivt :) Tyvärr fick jag ont i huvudet där ett tag så jag trodde jag skulle spy, men jag hade förberett mig
och tagit med mig medecin, dessutom var jag så hungrig så efter ett tag gick det över bara jag hade fått mat i
mig.

Jag har mest inte gjort något speciellt, dagarna går, man gör sina hushålls sysslor, lagar mat, städar, tvättar, är
ute med hunden, tränar..tränar och tränar, träffar lite kompisar där emellan och bara är :D

I söndags tex fyllde farsan år, så då bakade jag tårta och muffins som vi bjöd på här hemma.

Nej, om jag ska försöka ta mig till tvättstugan o hänga upp tvätten kanske, så jag får något gjort idag.
Ska dessutom kolla upp lite andra saker också som ni får höra mera om senare när de är klart! Det är inte
bara faktiskt :)

See you!

Bildbevis på att jag varit till Ullared! Haha.
Sen kommer lite bilder på grejer jag köpte där, dock inte hunden, bara
tomtedräckten ;D




Min tårta som jag gjorde åt farsan :)



En annan tårta som jag gjorde åt Elinor i början på oktober.



Uno, han kan stöka ner han om han vill. Detta gjorde han när jag höll på inne i köket. Haha.
Undrar om jag ska lära han att plocka undan efter sig också.


Han blev lite trött efter allt stökande så han gick o la sig i korgen. Husse
sover ju tänkte han.