2010-12-30
 23:14:14

I´m back again!

Haha, det trodde ni inte va?
Ett tag tänkte jag faktiskt ge upp bloggen, men sen tänkte jag om.
Nu ska det bli ändring här iaf, för nu framöver kommer det att finnas lite mera att skriva om.

Sedan sist har jag hunnit fylla 24, kommit in på sjuksköterkeprogramet i Gävle (YES), firat
jul med familjen, varit till Sundsvall och Borlänge, hittat ett blivande extra jobb, ätit allt för mycket
godis och bullar, varit sjuk (åtminstonde mer än vad jag redan är), ätit på Kinarestaurang och tittat
på hela Solsidanboxen :)

Lite kort och gått om allt.
Here we go..

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo, jag kom in på sjuksköterskeprogramet i Gävle på distans mot Bollnäs!!! :)

Har du några nyårslöften?
Inte några direkta, men att jag ska hålla mig i god form och träna mycket på gymmet.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, det är några som man känner som har fått, även om jag inte känner dom så mycket.

Vilka länder besökte du?
Inga tyvärr.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 27:e december då jag fick veta att jag kommit in på skolan.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag ÄNTLIGEN ska få bli sjuksyrra :D

Största misstaget?
Ehm, oj, vad svårt.. vet faktiskt inte.

Bästa köpet?
Våran lilla gogubbe Uno!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder skulle jag tro, det mest vanliga, hehe.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, många saker. Tänk dig en riktigt go hund, det fick vi! En fin start på karriären är att jag kom in
på skolan och kan läsa till sjuksyrra, det gjorde mig sjukt glad.
Att två av våra vänner ska bli föräldrar, tänk vad härligt!
Sånna saker gör mig riktigt glad :) Finns mycket mycket mer också.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Pass, finns nog inte några så grymma låtar som det gjorde förr i tiden som kan påminna mig om
2010 :D

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog rätt lika skulle jag tro. Men jag blev jätte ledsen när Boston gick ifrån oss.
Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta, och saknaden kommer alltid att vara stor.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!

Favoritprogram på TV?
Självklart Greys Anatomy, haha.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag åt mat på Spicy Cow och permanentade mig.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Slapp.

Den bästa nya personen du träffade?
Kan inte bestämma mig, så jag säger alla! :) Alla är bäst på sitt sätt, hehe.
Men jag har lärt känna många nya vänner, och det är alltid välkommet.