2010-06-16
 18:34:50

Gammal o trött, sliten o nött..

Ja, det är jag de. Fy vad trött jag är! Har varit de hur länge som helst nu, måste vara all info
på jobbet och allt nytt folk :)
Har gått på information i två dagar sen har jag varit på intro. Skönt att vara ledig imorgon, för sen
blir det min första jobbarhelg.

Åhhh, ge mig 10 000:-!! Vill ha :D

Idag pratade jag med en gammal arbetskompis från Sthlm.. och dom ska ha barn om två veckor!!
Det gjorde verkligen min dag i dag, vad glad jag blev när jag fick höra, hade ingen aning!

Nu ska jag göra skinksallad, sen blir det en vända ut på byn o titta lite, är cruising där nu.

Puss o hej leverpastej.
2010-06-12
 18:41:42

Trött som en gnu

Jag är hungrig, det är ingen som gör mat åt mig.

Nu har Malin varit här o hälsat på, det blev supertomt när hon åkte.. men det gick bra o trängas i våran
lilla etta :)
Igårkväll var vi till Spicy Cow som vi annars "aldrig" brukar vara till, 8 pers blev vi o gött vare!
Jag och Malin har tom bokat fallskärmshoppning nu, grymt! Så den 21 Augusti smäller det. :D Awsm!

Jag har redan fjärillar i magen när jag tänker på´t! :P

Nej, nu måste jag verkligen äta, och skitväder äre. Blir trött som en gnu.
2010-06-09
 08:52:14

Tomtar

Just de! Nu ska jag snart bege mig till mamma för att titta på jultomtar som hon tänker ge mig.
Men först måste jag diska lite.. i våran diskmaskin ;)

Idag kommer min kära Malin hit på besök i några dagar, det blir trevligt! Får se vad som händer, men
nått sköj ska vi göra.

Vet ni då, jag är lite nervös nu inför nästa vecka då jag ska börja på hemtjänsten. Men det ska nog gå bra,
allt kan ju inte vara perfekt jämt ;)

NU duschen, sen mamma, sen lunch, sen Malin!

Pussss!
2010-06-08
 07:29:52

Tisdag

Jag var nära på skriva onsdag, men då skulle de bli lite fel :p

Uppe med tuppen som ni ser, ska åka iväg till huset snart och städa. Hela övervåningen är klar nu.
Nice.
Men jag tycker det går lite segt för mig. Men idag är det tänkt att jag ska bli klar med köket och sen måste
jag spackla i vardagsrummet, blev stora hål där av tv:n på väggen, plus att jag ska måla.. vi har ju trots allt
färg kvar sen vi målade den där fondväggen.

Sen måste jag hem och göra lunch, idag får det bli tjockpannkaka, och efter det måste jag kanske tillbaks till
huset igen. Har en massa annat jag måste göra idag också.. mamma ville ha hjälp med några tomtar som hon
tagit från Vilhelmina, sen måste jag städa här hemma också. Efter allt detta, då ska jag ta mig en skön paus i
solariet.

See you! Hoppas du får en bra dag.
2010-06-05
 10:52:51

Lördag

Nu äre lörda igen!

Sitter här o äter frukost med datan, lite tråkigt o inte ha nått sällskap, men det är jag van vid nu
för tiden :)
Idag åker jag, M, Lasse och en vän till honom till Vansbro. Det är cruising där, så jag hoppas det
blir en bra dag/kväll.
Ska ta och göra mig iordning snart så duschen är ledig sen nått tag när M kommer hem igen.
Han är på Skoglundsgården o fixar med bilar.

Tack kära vänner för att ni finns, vi hade det jättetrevligt igår, man blir så glad när man är med er. För det
mesta iaf ;) haha. Synd att varken minigolfen eller bowlingen hade öppet.

Puss på er.
2010-06-04
 13:45:20

Fredag hela veckan! :p

Det är härligt med fredag, sista arbetsdagen i veckan och goooodis.
Nu jobbar ju inte jag förstås,  men jag njuter åt andra :)

Idag har jag varit i huset igen, kört massor av saker till förrådet..så nu äre slutt!
Pang bom.

Imorgon ska vi åka till Vansbro på cruising.. tror vi iaf. Sen ikväll så låter det som att det blir
minigolf och mat. Inte så tokigt.

See you!
2010-06-03
 18:37:09

...

Någon gång kanske det blir min tur också.
Jag vill åka utomlands, det hade varit riktigt riktigt härligt.
Blir så avundsjuk på precis varenda en som får åka iväg.. sen när man ser
alla bilder. Usch, det är jätte jobbigt faktiskt :) haha.

Idag har jag hållt på i huset igen.. kört iväg lite grejer och tagit dom sista fönstrena.
Imorgon ska vi åka med dom sista sakerna, sen så..då äre bara o städa på!

Nu ska vi spela kubb, kom du me! :P
2010-06-02
 12:20:23

:D

Jag är så glad.. dom har infört meritpoäng ifall man har läst speciella kurser.
Och jag har gjort de..så jag får en hel poäng till!!! Så nu har jag ett snittbetyg på 16!
Högskolan here I come! Hoppas ja :P Men nu känns det mycket bättre iaf..
Börjar på bli lite smått nervös nu.. drygt och vänta tills i mitten av juli!

Nu ska jag luncha med Marcus..spaghetti o köttbullar! Mumma.
2010-06-01
 09:57:43

Ojdå

Haha, va längesen de var jag uppdaterade..jag är dålig på sånt här jag.

Vi har typ bott i våran lägenhet i en månad snart tror ja :) Trivs som fisken i vattnet.

Nu är jag arbetslös, men om två veckor börjar jag på hemtjänsten..ska bli roligt att jobba
inom vården igen. Har även börjat på bli vääääldigt nervös för om jag kommer att komnma in
i Gävle eller ej, hoppas hoppas hoppas. För jag har ingen plan B.

Förra veckan blev jag klar med matten också, är så skönt o slippa tänka på den nått mer.
Marcus har även fått jobb här hemma i fyra månader framåt, värsta bra ju!!! :) Åt sina föräldrar.

Nu ska jag kila... bye bye. Ska försöka att uppdatera mig lite oftare.