2010-04-28
 07:43:10

Godmorgon på er alla där ute!

Jag är så glad idag :)
Nu ska jag äta min frulle, sen bär det iväg på promenad med pappa och hundarna.
Sist jag var ut med dom var i vintras nångång då vi gick på skoterspår över Ullungern.
Nu är den öppen, och det har äntligen börjat på bli plusgrader ute.
Har sett både getingar, humlor, fjärillar och blommor.

Marcus och jag har även beslutat oss för att han ska vara hemma denna sommar. Jag är
så lycklig för det. Vi får hoppas att det ordnar sig ändå.
Just nu hjälper han sin pappa med grävmaskinen iaf :)
I söndags storstädade vi husvagnen, det behövdes verkligen kan jag lova.
Men nu är den redo för att dras upp till Ångermanland där den ska stå i sommar.
Längtas jättemycke tills vi ska åka iväg med den, kommer bli hur bra som helst!
Denna sommar ska vi njuta.
Väntar även på schemat från hemtjänsten så man ser hur man ska jobba i sommar, hoppas
på ett bra ett, dessvärre brukar det bli lite procent.

Nu ska jag kila!

Vi hörs!


Jessica
PUBLICERAT: 2010-04-28, 16:31:53

ja denna sommar kommer bli toppen!=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: