2010-04-09
 18:46:29

Uscha mig.

Hej svejs!

Nu börjar man känns sig lite smått nervös.. imorgon är det högskoleprovet som gäller.
Jag har faktiskt inte tränat just någonting, dum latmask som jag är, men men.
Huvudsaken jag gör det. Så imorgon mellan kl 08.20 - 16.20 vet ni ju vart ni har mig.
Uscha mig.

Annars har jag och Marcus varit till Kupolen och shoppat lite nya kläder, det kan behövas ibland.
Har fått tillbaka från skatteverket också, hela 3800 ska jag få tillbaka, inte illa. Dom pengarna ska sparas.

På måndag ska det komma någon o titta på huset också, nu börjar ju som sagt våren sommaren närma sig.. så nu borde det börja röra på sig lite i husförsäljningsfronten. Vi håller tummarna.
Vill flytta nu.

På tisdag ska jag börja jobba igen på Edsby persienner, får se hur länge ja hinner bli där innan jag ska börja på
hemtjänsten som sommarvikarie. Skönt o tjäna lite pengar så man kan spara lite och göra något roligt :)

See you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: