2010-04-19
 19:10:02

Våren är här och då...

åker Marcus till Stockholm. Så ser det ut att bli även i år, från och med måndag verkar det som.

Just nu har jag en sen middag i ugnen, får bli ungsstekt kyckling med ris och sallad.

Denna helg har varit bra, först bowlade vi ett gäng i fredags och sen har vi varit på Spicy Cow o
käkat. Imorgon blir det åter igen jobb på Edsby persienner..

Egentligen borde jag plugga lite matte ikväll, men jag har ingen motivation till det just nu.
Allt känns så tungt idag, men det blir nog bra snart igen. Tycker det är välsigt jobbigt att Marcus ska
åka iväg igen.
Jag önskar att jag vore som alla andra fruar som har sina män borta under veckorna, det tycks gå så
bra för dom.  Jag vill jag vill jag vill jag vill.

:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: