2010-08-17
 11:34:30

Lilltanten

Nu sitter jag här i soffan igen, arbetslös. Det gick jätte bra att jobba i helgen, och imorgon ska jag
jobba extra. Hoppas man får jobba lite inom hemtjänsten i höst/vinter nu när jag inte kom in på
sjuksköterske. Hamnade på 5:e reservplats, så jag är nöjd med den placeringen iaf.
Ska söka till våren igen och förhoppningsvis komma in då! Tyvärr blir det distans då, men det kan ju vara
bra det med.
Tråkigt bara att man måste vänta ännu ett halvår!

Sitter och lyssnar på radio på värsta höga volymen, så jag känner mig som en liten tant :P Haha.

Idag har jag en massa saker för mig, ska bla hämta hem hundbädden som ligger på skidan, sen måste jag
titta på blåklinten på en jättefin burk som jag bara måste ha! Ska ha den på min blivande kökshylla, och det
finns bara en kvar, så jag hoppas den finns kvar nu också.
Sen ska jag baka, hallon och vitchokladmuffins och hallongrotter. Mmmm, mums! :) Kanske blir nått mer också
när jag ändå är i bakartagen.
Dessutom måste jag ringa Knådasport och fråga hur det går med cykeln, tror dom inte att dom hinner klart med
den på en vecka, då lämnar jag in den på Kjells cykel och motor ist.. så jag hinner börja lacka på den snart innan
det blir vinter.

Nu ska jag duscha innan det blir dags för lunch.


Ludde



Uno



Malin
PUBLICERAT: 2010-08-22, 11:14:11 | URL: http:// malinbossen.blogg.se/

Oj blir det valpar hos er också? Va fina dom är, blir valpkurs tillsammans med min Skrållan då :)


Märta
PUBLICERAT: 2010-08-24, 10:10:34

Ja, det är rolig de, mycket att göra bara. Roligare sen när dom kan lite mera och är rumsren :D Mamma äre som har en hund o en har vi.

Men jag ska nog inte gå valpkurs faktiskt, har gått på det förr och känner att det nog får vara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: