2010-02-16
 18:03:32

(fett)tisdag

Som ni alla vet är det dags för semlor idag! Men inte för min del, huvva.
Det får bli Karlspaderknyten, chokladboll och en munk ist :P

Idag har jag klingat lite på gitarren, varit ute och gått, tränat på IP och sen inte så mycket mera.
Borde lägga in lite tvätt i maskinen också, är proppfullt med kläder på golvet som borde tvättas.

Just nu är det mycket i mitt huvud igen, men det ska nog bli bra tillslut. Man vill så gärna att saker och ting
ska ske bums på engång, men så funkar det inte i verkligeheten..tyvärr :P Tålamod, det är något som saknas i
min hjärna det.

Annars så har det inte hänt så mycket nytt, var med Sandra igår, åt på kyrkan. Pluggade matte också, måste plugga mycket nu, öka farten om det går.. men ja, jag kan ju inte göra mer än jag försöker.
Ska vara klar om 5 veckor, så lite brådis är det.
Dessutom har jag nu anmält mig till Högskoleprovet också, så den 10:e april är det dags.
Malin ska skicka mig lite gamla Högskoleprov som jag kan träna på, och det ska jag göra minsann kan jag lova!

Har inte hört något om bilen ännu, men vi hoppas fortfarande att dom är intresserad.
Huset är det inte heller något nytt om, men snart så! :)

Nu bör jag tvätta lite, och kanske spela lite mera på gitarren, är riktigt roligt! Är lite seg på att byta ackord bara,
men det får man vara i början.

See you!

OBS!
Kom ihåg, den 3 mars kl 21 gäller det på femman. Då börjar nämligen Greys Anatomy igen!!






Malin
PUBLICERAT: 2010-02-16, 21:50:00 | URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Åååå äntligen Gerys :P


Malin
PUBLICERAT: 2010-02-16, 21:50:10 | URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Åååå äntligen Greys :P


Fresh Design
PUBLICERAT: 2010-02-16, 22:00:51 | URL: http://freshdesign.blogg.se/

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: