2010-02-21
 16:47:31

Snödag

Idag har jag och Marcus skottat snö hela dagen. Först våran egen gård och sedan på hälsocentralen.
Det var bara liiite jobbigt nu när det blivit stora driver överallt och hårdnat till under.
Men vi fick då rejält med friskluft iaf! :)

Känner mig lite sugen på att åka till Ip och träna nu, men tyvärr så är det stängt för idag. Får åka dit imorgon
istället.

Nu ska jag plugga lite matte och känna mig duktigt efteråt.
Är nog bäst att passa på så mycket som det bara går nu! Mammas morbror ligger på sjukhuset nu och är väldigt dålig, han har nog inte lång tid kvar här på jorden, så vi kommer troligtvis få åka upp till Vilhelmina snart och hjälpa till i någon vecka. Och då är det bra om jag gjort mycket matte, för nu är det bara 1 månad kvar snart tills allt ska vara färdigt. Puh!



Jessica
PUBLICERAT: 2010-02-21, 17:44:07

passa på då att komma förbi här i Umeå oxå då när ni ändå ska hit upp...:)


Märta
PUBLICERAT: 2010-02-22, 23:13:30

Tyvärr så kommer vi inte att ha tid till det, sen så är det lite långt emellan också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: