2010-02-23
 09:08:41

Trasig

Godmorgon kära ni! :)

Marcus mobil har gått sönder på ett riktigt konstigt sätt/ställe..
Där man trycker in sladden för att ladda mobilen, den grejen har åkt in i mobilen, så det inte
går att ladda. Man kommer alltså inte åt att sticka in sladden.. bra kvalité.
Jag tycker personligen att det är ett konstigt sätt att gå sönder på. Men men.

Sitter och kollar på lite mobiler på elgiganten nu, så idag blir det mobilköp skulle jag tro.
Själv så ska jag ha min tills den riktigt pajar, för då har jag förhoppningsvis hunnit spara ihop till
en som jag är grymt sugen på. Min brorsa har införskaffat sig en sådan, och den verkar kanon.
Men, som sagt.. min nuvarande ska riktigt paja först.. och än så länge så är det bara ljudet som inte
går att höja lr sänka :P Och att den knäpper av sig när man pratar ibland.. men så har den ju gjort sen
den var ny i stort sett, så det räknas inte. Haha.

Här är min blivande..

Endast 5090:- hmmm :)

Jaja, nu ska jag göra iordning frukost tills Marcus kommer hem igen, han åkte för att skjutsa sin farsa till
traktorservice, han ska nämligen ut och ploga igen.
Marcus däremot ska bara skotta på ett ställe tror ja :) Men först frukost.


Jessica
PUBLICERAT: 2010-02-23, 10:48:11

Köp ej på Elgiganten! man har ju fått höra så mkt skit ifrån dom å så är dom så kass på garantier å att laga nån mobil när den har gått sönder...finns så många andra bättre affärer där ni kan köpa ist...:) som Oves Audio t,ex...


Märta
PUBLICERAT: 2010-02-23, 19:07:51

Okej, ja..det kanske är så :) Vi har inte köpt någon ännu, kanske beställer också.

Oves audio har lagt ner.


Jessica
PUBLICERAT: 2010-02-23, 19:42:19

Nej inte i Bollnäs :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: