2010-07-14
 23:03:51

Baskery

Just de, lyssna på bandet Baskery..grymma tjejer! :)

Ja, nu är det cirkus en månad sen jag skrev, har tänkt ungefär tusen gånger att jag ska
skriva, men det verkar inte gå så bra.
Nu har jag mer lust, för nu är jag långledig i elva dagar.. semester wiiiehooo...here I come!

Vad har hänt på sistonde? Jo, tänka sig att att jag har jobbat i en månad redan, halva tiden har gått. Konstig
känsla. Har också fått reda på mitt första intagningsbesked till högskolan.
Ligger på reservplats 21, så jag hoppas hoppas verkligen att jag har en liten chans att komma in iaf.
Har hört om folk som ligger på höga reserver som kommit in, till och med högre än mig..så jag är fortfarande
positiv.
Det hade varit över tusen sökande till Sjuksköterske i Gävle, och över sjuhundra som ligger på reservplats..dom tar in nittio stycken, så jag ligger ganska bra till på reservplatserna åtminstonde om man ser på hur många som sökt. Medelvärdet ligger på 17,00.

Snart är det även dags för bröllop mellan Sandra och Per, tänk vad jag längtar. Bröllop borde det vara oftare!
Ska bli roligt att få klä upp sig ordentligt också, lite finare än vanligt. Var iväg och köpte en kostym åt Marcus
i lördags, han kommer bli så snygg min lilla goding ;) Den är randig, lite sådär som Maffian brukar ha, haha.

Just de! Möhippa har vi också haft för henne, blev riktigt bra. Orkar inte berätta vad vi gjorde, men ska lägga ut
lite bilder senare..och då kan jag berätta.

Imorgon ska jag göra lite ärenden i Bollnäs, sen ska jag köpa lite smycken som jag ska ha på lördag o lite annat
krimskrams.
På söndag åker vi till Junsele på semester i några dagar. Ska bland annat gå på den efterlängtade Åselemarknaden.
Lämnade husvagnen våran där sist vi var dit i midsommar, den är jag verkligen riktigt nöjd med. Är skönt med
husvagn :)

Nu ska jag fortsätta titta på Youtube med Baskery..har trådlöst internet så vi kan köra via playstationet och titta på tv:n! Värsta lyxen, och äntligen har vi riktigt internet som går snabbt!

Vi ses! Puss






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: