2010-06-05
 10:52:51

Lördag

Nu äre lörda igen!

Sitter här o äter frukost med datan, lite tråkigt o inte ha nått sällskap, men det är jag van vid nu
för tiden :)
Idag åker jag, M, Lasse och en vän till honom till Vansbro. Det är cruising där, så jag hoppas det
blir en bra dag/kväll.
Ska ta och göra mig iordning snart så duschen är ledig sen nått tag när M kommer hem igen.
Han är på Skoglundsgården o fixar med bilar.

Tack kära vänner för att ni finns, vi hade det jättetrevligt igår, man blir så glad när man är med er. För det
mesta iaf ;) haha. Synd att varken minigolfen eller bowlingen hade öppet.

Puss på er.


Ante
PUBLICERAT: 2010-06-05, 11:27:23

Ja, vad vore världen utan mej;)?


Jessica
PUBLICERAT: 2010-06-05, 11:59:08

Jag är oxå glad över att jag har er och vi kommer ha en sån rolig sommar framför oss! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: