2010-06-12
 18:41:42

Trött som en gnu

Jag är hungrig, det är ingen som gör mat åt mig.

Nu har Malin varit här o hälsat på, det blev supertomt när hon åkte.. men det gick bra o trängas i våran
lilla etta :)
Igårkväll var vi till Spicy Cow som vi annars "aldrig" brukar vara till, 8 pers blev vi o gött vare!
Jag och Malin har tom bokat fallskärmshoppning nu, grymt! Så den 21 Augusti smäller det. :D Awsm!

Jag har redan fjärillar i magen när jag tänker på´t! :P

Nej, nu måste jag verkligen äta, och skitväder äre. Blir trött som en gnu.


morssan
PUBLICERAT: 2010-06-12, 23:37:28

Att du törsss,inte rädd å störta?Jag får be till gud.Att allt går bra.Inte talar du om för mej!Ska måssta gå in på datorn för å veta va du gör.Men farssan får veta!Varför inte jag? Du är en lurig dam.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: