2010-03-03
 22:46:13

Det bästa till sist

Ja, det kan man säga.
Imorse var jag iväg på matte, tror ni inte jag hade migrän när jag vaknade?
Men, jag ville verkligen iväg på matten så att jag kan plugga själv nästa vecka när det är
sportlov och stängt på skolan.
Kämpade mig iväg, gjorde en hel uppgift på över en timme, nice. Så bra gick de.. Dels trög i huvvet och
sen är det rätt svårt det jag håller på med just nu.

Sen har jag bara legat och sovit, vaknade till liv klockan fyra och tog mig en dusch tills Anna och Peter skulle
komma. Dom skulle kika på en lista över maträtter som vi ska äta på lördag.
Då är det planerat att vi ska åka och bowla på IP och käka 3-rätters, mumma! Har bokat 4 baner på 12 pers :)

Wiiiiieee..

Jaja, nu är jag trött igen och hungrig.
När man har haft migrän en hel dag, och ändå ätit som vanligt (försökt iaf) så är man iaf hur hungrig som helst hela
tiden. Jätte konstigt, vet inte om det är så för alla, men så är det för mig. Skumt :P

Men, det bästa kom till sist, Greys Anatomy! :)

Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: