2010-10-20
 10:26:26

Jippi! :)

Tänk vad lyckligt lottad jag och M är som har vår goa Uno! ♥
Han är så härlig! :)

Imorgonkväll blir det försäljning av husvagnen också, så himla bra! Det var inga fel
alls med nångon fuktighet. Så nu har vi bestämt tid med köparna :) Glad.

Idag ska jag tvätta, sen ska jag måla klart min fina hylla! Därefter får vi se vad som hittas på,
har några förslag :) Kanske städa, eller träna :D Eller varför inte ut och gå?
Jaja, vi får se helt enkelt.

Igår lånade jag Harry Potter filmer av mamma, visste inte att hon hade dom.
Men ettan o tvåan har hon på vhs bara, så dom får jag låna av en annan :) 

Nu blir det duschning.

Puss


Fröken Malin :)
PUBLICERAT: 2010-10-20, 22:33:57 | URL: http://malinbossen.blogg.se/

har alla 6 på dvd om du vill låna :P

Har ni lust ni i veckan att träffas?? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: