2010-10-27
 13:57:21

Uuuuh

Näe, nu får jag ta och skärpa mig!! Jag har lite ångest idag för att jag inte tränar regelbundet.
Jag är jätte sugen på att börja på det nya gymmet, Prime Fittnes. Är ju så nära och bra :)
Dessutom med tanke på öppettiderna där så äre ju kanon! Man kan i stort sett träna när man vill.

Är det någon som vet hur man blir medlem där??

Idag har jag varit ute och gått med Uno puno.. i 1½ timma, det var skönt.
Vet inte vad jag ska hitta på riktigt idag, är så tråkigt väder ute, och inget pyssel finns det här hemma
att hålla på med, ingen hylla att måla :) Kanske ska skaffa flera så jag har något att göra.. Haha.

Igårkväll bakade jag kanelbullar, iof skulle jag kunna göra vitchoklad-hallonmuffins idag, bra att ha lite
fika i frysen.

Annars så är jag alldeles stolt över mig själv, för jag har blivit så bra på laga mat nu, har många idéer.
Dessutom måste man när matlådor behövs.

I måndags gjorde jag hemmagjord korvstroganoff med potatis. Igår blev det köttbullar och hemmagjord
potatismos, idag blir det en jättegod "kycklingwook" i sötsur sås med bla minimorötter i, ris serveras till
detta.
Imorgon blir det lasagne tror jag.

Haha, kul o veta :D

Nä, nu ska jag göra något. Kanske gå förbi på Prime Fittnes o kika lite :)

Bye bye.


Jessica
PUBLICERAT: 2010-10-27, 16:05:23

Men det är ju bara att gå till Prime fitness så får du ju veta hur du blir medlem...:) Det är nog väl samma som på IP man betalar för ett månadskort eller så... Kämpa på Märta och träna så kommer du få må så mkt bättre! Själv har jag kommit från lite träning nu eftersom man e så trött om dagarna efter praktiken sen att jag inte vill förstöra mitt knä igen så jag vill ta det lite lugnt..... Ses i helgen, det ska bli sååå kul!!! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: