2010-09-14
 12:43:52

Ååh, nu vill jag ha jul! :)

Tänk vad mysigt med jul, börjar på smålängta lite nu.
Dessutom så vet jag om jag kommit in på sjuksköterske eller inte, haha.
Det enda jag har i min hjärna just nu. Men imorgon då äre dags att söka igen, sen får man veta
sin första intagning i början på december, och då hoppas jag att jag kommer in.

Har varit ute och gått med Uno nu på morgonen, eller ja.. förmiddagen kanske man ska säga.
Han är så duktig, hakar på han. Men jag tror att jag ska försöka öva lite "gå fint" nu..
Sen har han ju sina valpbeteenden och så, och det måste han ju få ha :D lilla busen.

Nu ska jag snart käka lunch, sen blir det nog lite bakning för att fördriva tiden litegranna.

See youuuuu!


Malin
PUBLICERAT: 2010-09-15, 10:30:23 | URL: http://malinbossen.blogg.se/

Ta och träffas nå tag så vovvarna får leka lite granna?? Tror Skrållan skulle gilla att få leka med en i hennes storlek :)



kan väl skicka i väg ett sms?

073-8244910



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: