2010-09-02
 10:16:50

Dags att uppdatera lite?

Ja, det är väl lika bra de.. har inte haft någon lust att skriva, men nu läre ja innan jag
glömmer allt som hänt :)

Just nu ligger Uno o biter i sin Kalle Kanin, en bitring alldeles bredvid mig..det kliar för fullt i munnen
han, men ändå är det bättre nu.
Har haft honom i 1½ vecka nu, vad fort det har gått! Och han blir duktigare o duktigare som tur är :)
Inatt var jag inte ut nått alls, var ute kl 12 innan vi la oss, sen hörde jag att han började på vakna vid
06.30, så då tänkte jag att det var lika bra att gå ut med honom. Sen brukar vi lägga oss o sova igen fram till
kl nio ungefärt. För sen känner matte sig lite dum som inte gör någon nytta.

Jag har hoppat fallskärm också, och det var hur underbart som helst, förutom att mina ören dog.
Men det vare värt :P Att hoppa fallskärm är verkligen en sak som borde upplevas.
Trodde först inte att det skulle bli av den där lördagen pga vädret, var där och väntade i någon timme, sen
gav vi upp och åkte in till stan för att käka. Men.. under tiden vi käkade så klarnade det upp, så då åkte
vi tillbaka, och då fick vi hoppa. Amazing.

Sen är det en kompis som ska ha en bebbe har jag fått veta, myyys.

Längtar även tills i oktober, då ska jag och Marcus åka iväg på Hotell i 2 dagar, äta gott och kika runt.
Kanske någon bio mm. Vi firar nämligen 5-årig bröllopsdag då.
Bokade klart allt igår, hotell och tåg.

Sen ska vi gå på teater med Sandra och Per veckan efter som Jon har skrivit, dom brukar vara så roliga.
Vi var iväg på en för ett par år sedan också, Hotelliggaren.. och den var väldigt rolig.

Och efter de så blir det den sista oktober Ullared :D Nice!

Hoppas denna månad går snabbt, för jag vill ha oktober nu med alla dessa godsaker. Hihi.

Måste även åka till Junsele för att hämta hem husvagnen snart, kika på allt morsan o farsan har gjort i stugan.
Vi kommer inte att känna igen oss säger dom. Spännande!

Nej, nu ska jag passa på att duscha innan jag ska göra tacopaj till lunch.
Sen ska vi duscha, klippa o göra Uno lite fin, därefter blir det lägenheten som ska piffas upp :)

Puss


Elisabeth
PUBLICERAT: 2010-09-03, 08:13:10 | URL: http://http://frokenembretsen.blogspot.com/

Åh, nu blir jag ju alldeles nyfiken på vem de e som ska ha barn! Och väldigt sugen på å hoppa fallskärm :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: