2010-09-15
 16:43:21

Onsdag

Nu har halva denna vecka gått också, tiden rullar på.
Idag har jag inte gjort så mycket, har inte hunnit liksom, och ändå kan jag inte
säga vad jag gjort om någon skulle fråga :P

Har varit ute med Uno och gått, ätit mat, hängt med Marcus till prästvallen och varit ute med
Uno där, varit på apoteket, ica och suttit vid datan.
Hade engentligen tänkt baka idag, men det kommer ju en dag imorgon också.
Blir iaf en vinbärskaka ikväll har jag bestämt, men vi får se när.

För första gången i Unos liv så ska han vara borta ikväll, två snälla tanter från Skoglundsgården ska
ta hand om honom i några timmar. Men det tror jag inte kommer vara nått problem alls :)
Ska åka nu alldeles strax, och själv så ska matte passa på att fixa med cykeln som aldrig blir klar och
gå en promenad med Elinor.
Husse jobbar och gräver ikväll han.

Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: