2010-09-28
 10:21:36

Tisdag

Lite tråkig rubrik.. men men :D Haha.

Idag är det iaf tisdag vad jag vet.. och det är superhärligt väder ute.
Tänkte ta mig en dusch nu och göra lite lunch kanske. Sen blir det en promenad med lille Uno och
en cykeltur för mig lite senare, eller så blir det en träningstur på IP. Tro det eller ej, men igår köpte jag
ett månadskort där, värsta nice..

Usch, jag kliver upp så himla sent nu för tiden, brukar vakna vid 8.30-9.00.. och det är alldeles för sent!
Kanske ska börja ställa klockan på 8.00.

Idag ska jag annars betala räkningar och senare ikväll är vi bjuden till våra grannar..ska bli jättekul att få
träffa dom, familjen Olars :)

Näe, nu blir det dusch..är så sen jag!!

Bye bye.. förresten. Nu är min cykel ÄNTLIGEN klar...fast det fattade ni säkert då jag skrev att jag ska ta en
cykeltur senare.

Solong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: