2010-09-03
 17:07:01

Umeå nästa..

Japp, idag ringde dom från Umeå universitet, eller rättare sagt alldeles nyss.
Jag kom in där...fast jag tackade nej. Så det blir inte Umeå nästa.
Tänk om det hade kunnat vara från Gävle ist :D Men då vet jag att dom fortfarande ringer runt
till folk ifall någon hoppar av. Så ännu äre inte kört. Man ska inte ge upp i första taget.
Hoppas kan man alltid göra, och ibland slår drömmarna in.


Jessica
PUBLICERAT: 2010-09-03, 17:58:38

Ah men Märta gjorde dom det! Tänk om du tackade ja, vad roligt för mej....;) Men jag förstår att ni inte vill flytta ända hit upp.....Men hoppas dom ringer från Gävle ist..förstår att du vill ha nått att göra nu.


Märta
PUBLICERAT: 2010-09-03, 18:20:27

Ja, då hade vi kunnat dela lägenhet Jessica. Haha :D

Mmm..jag hoppas också att dom ringer från Gävle, man får en del att ta igen ifall man kommer in, men det äre lugnt värt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: