2010-09-19
 19:14:51

Valvakan

Igår var det en speciell dag i vårat land, nämligen Valdagen.. och jag deltog i den,
gjorde min plikt :p Var på valvaka hos L på kvällen.
Det var grymt svårt att bestäma sig för vart rösten skulle gå.
Men nu är valet förhoppningsvis snart över, får se hur det löser sig för statsministern där, om
han får någon hjälp av miljöpartiet eller ej.

Idag eller rättare sagt nu på förmiddagen har jag varit iväg och klippt mig, blev nöjd.
Klippte upp håret en del men ville spara så mycket som möjligt på längderna, nu är det lite
mera frisyr igen iaf.
Lämnade även Uno hemma själv då, var borta 55 minuter, och det har gått jättebra.
Han har legat och sovit hela tiden ser jag, och gör det än också! Han är väldigt trött idag tror jag.
Ska ta och dammsuga lite här hemma, och då lär han säkert vakna lilla plutten.
Ska ta och betala en räkning först :)

Förresten, när jag kom hem så träffade jag på granntanten här, hon bor i porten bredvid och är
ganska jobbig faktiskt.
Hon brukar fråga om jag vill komma och fika hos henne ibland, så jag har varit dit en gång.
Kan inte förklara hur hon är jobbig, men hon tror att man alltid är hemma tydligen, för hon hade varit
hit och plingat på nu imorse, flera flera gånger..men jag öppnade inte sa hon. "Näe..jag har varit borta
och kom precis hem". Jahaa, så du har varit borta. Ja, jag hörde hunden skälla, så då tänkte jag att då borde
hon ju höra att det ringer på dörren.
Mmm.. haha :) Men hon är väldigt dryg.. kan tyvärr inte förklara, och det låter jätte mysigt att hon bjuder in
på fika.. men ja, hon är jobbig.

Hur som helt, nu ska jag städa lite :) Ska till kyrkan snart och äta med Sandra och Ella, och före det ska jag
ut med Uno en vända.

Solong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: