2010-09-24
 10:27:35

Veckan som gått

Såg att det blev fel datum i förra inlägget, konstigt. Men det var iaf i måndags jag skrev det.

Vad har hänt denna vecka?
Ja, inte så mycket egentligen.. men jag har gått skitmycke, både med och utan Uno.
Sen har jag varit till Bollnäs med tjejerna.
Hmm, seriöst jag vet inte vad jag gjort riktigt, så alltså kan det inte vara nått att skriva om :p

Sitter här och lyssnar på radio just nu, det regnar ute och är mörkt.
Uno ligger här bredvid mig och luktar fisk..haha. Inte så trevligt, men det är fiskoljan som han fått.
Det är så roligt, för han har verkligen blivit mycket bättre. Imorse när vi skulle gå ut så ösregnade det, men
han gick iaf ut och gjorde sina behov! Ett stort framsteg :D Han som hatar blött.
Jag försökte även gå lite med honom, men det funkade inte..inte ens att leka med honom hjälpte. Haha.

Sen så kan han sitt jätte bra och vacker tass har han äntligen börjat på fatta.
Tränar ligg nu också, men måste träna lite mera..har inte hunnit göra de så många gånger.

Annars förutom hemmalivet och hunden.. Jadu, här händer ingenting. Jag har fått en ny period av a-kassan..
så nu har jag 300 dagar igen. Hoppas verkligen att jag inte behöver använda dom så mycket.
På lördag kommer Fam. Hansson hem igen för vintern..så då kan dom vara Unovakt när jag jobbar :) Nice!
Men först måste jag få jobb också.
Marcus har bara en vecka kvar nu han med, sen får vi se vad som händer.
Men finns det jobb på hans gamla firma så åker han nog iväg. No comments, you know what I think..men vad ska man göra då?
Ska försöka se det positivt..för då kan jag SHOPPA SHOPPA!!! Wiiieee..lr vad säger du Marcus? ;) haha.

Nä, undrar om jag ska duscha nu..känns lite segt. Har inte riktigt lust med nått idag. Den känslan är jobbig.
Fast iof, en sak vill jag göra..och det är o fixa klart min cykel!! Och den kan bli helt klar idag..så det satsar vi
på. Bra där.
Hejdå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: