2011-04-10
 15:12:21

HelOoo

Nu är helgen snart slut, och då blire allvar sen. Haha.

Igår var vi på 30-års kalas i Gryten. Jätteskoj var det, och innan vi åkte dit så bakade jag och min
pedantiska vän en tårta som överaskning :p Vi gjorde hela alldeles själv, inklusive botten. Bra gjort!
Jag tror vi kom hem runt halv tolv, och lille Uno hade vi barnvakt åt..han fick sova hos mormor o morfar.

Blev en lyckad kväll, men tyvärr så fick jag ont i huvudet igen, men det var nog för att vi värmde stugan med
både gasolvärme och eldade i öppna spisen samtidigt, och då blir det väldigt syrefattigt. Är så drygt o vara
känslig i skallen, mådde jätte illa så jag skyndade mig att sova på engång vi kom hem.

Idag har vi mest latat oss, hämtade Uno och åkte till Skoglundsgården en vända.
Har precis käkat mat och jag har kollat på lite recept som jag tänkt pröva, men inte just precis nu.
Just precis nu snart så ska jag plugga lite till imorgon, ska åka till Bollnäs då o ha seminarium på det vi
läser nu..njurarna och luftvägarna. Gryma grejer vi har i kroppen ska ni veta :)
Ska över till Skoglunds senare ikväll igen och hälsa på, blir trevligt.

See ya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: