2011-04-08
 09:47:32

Pedant

Åh neeeeej, det snöar ute!! Snacka om att vårkänslorna dog.
Det är inte lite det snöar heller, himla Aprilväder. Synd att det inte är ett skämt.

Jag och min kära vän tänkte ha en mysdag idag och umgås, ut o gå, äta god mat på Atlantic o bara vara. Får se om vi skippar promenaden eller om det hinner lugna ner sig.

Jag har kommit på en sak ang killar, för dom flesta jag känner av den sortens däggdjur städar ALDRIG efter sig, ytterst sällan. Jag har bara en endaste killkompis som är lika pedant som jag, om inte ännu mer. Otroligt.
Måste ha blivit något fel där med celldelningen, att han fick en tjejs kromosomer lr något. HAHA.
Fast det finns tjejer som inte bryr sig också, men då fick dom väl en killes kromosomer ist ;)

Hur som helst, när jag kom in på toaletten vare FULLT med grus på golvet och mattorna.. roligt o trampa i. Så alltså gick han in med skorna alldeles precis innan han skulle åka. Schysst, nämen det där tar frun reda på tänkte han säkert, om han ens märkt de :p

Jag vet att jag är väldigt pedant av mig, enligt andra iaf. Men det är jättejobbigt o vara de! Jag känner mig stressad på riktigt och trivs inte om det är stökigt hemma. Hos andra bryr jag mig inte, för där bor jag inte.. men hemma.
Men jag undrar en sak, hur pedantisk är jag egentligen?? Från 1-10? Säg ni som känner mig, vore lite roligt att se vad ni tycker :D

Nu ska jag käka klart o plugga en snabbis.. sen blir det dusch och umgås med vän.



Jessica
PUBLICERAT: 2011-04-08, 11:10:52

Märta, du är iaf inte lika pedant som Sandra hon är en 10:a! Men du kanske e en...7-8? ;)


Malin
PUBLICERAT: 2011-04-10, 10:46:09 | URL: http://malinbossen.blogg.se/

Men Märta då, om du nu skulle vara pedant så är det inget som man märker av. Då hade du ju dött hemma hos mig :D

Kram


Jessica
PUBLICERAT: 2011-04-10, 18:33:34

fast just ja..kom på att du är väldigt pedantisk efter då man bodde med dig i en husvagn i en vecka ..:p Så jag höjer din pedant-skala till 9!


Märta
PUBLICERAT: 2011-04-11, 20:39:43

haha, tack för att ni svarat :) Bra att du inte märkt ngt Malin! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: