2011-04-05
 16:08:01

Tisdag

Halå där!
Jag lever :)

Tänkte att jag kunde skriva en vända innan jag börjar med maten. Vet inte vad jag ska laga ändå. Hehe.
Igår var jag till skolan en vända på två föreläsningar, vi har börjat med en ny kurs som är både rolig och svår. Har gjort en tenta av två, och den kändes rätt Ok. Men för det ska jag inte ropa "Hej" innan jag kommit över bäcken.

Behöver inte åka till skolan något mer försen på måndag nästa vecka, och inte till Gävle försen vi börjar på nästa kurs den 9:e maj. SKÖÖNT! :) Dom tre sista gångerna vi åkt dit har jag haft migrän då jag kommit hem.. skumt. Men jag ska nog börja markera lite i almanackan hur ofta jag har, så man kan få hjälp med medicin, för det är inte kul.

Både mannen min och Uno ligger i soffan här bredvid nu o sover, latisarna :)
Ikväll ska mannen och en kompis åka och kolla på traktorer, så då ska jag passa på att umgås med frun hans och se på tv tror jag.
Även en annan vän ska komma med lille hundkompisen till Uno, så dom får busa lite. Mystrollen våra.

Har varit på gymmet imorse i 45 minuter, riktigt skönt. Jag älskar att träna, det borde jag göra varje dag, synd att min hjärna inte fattar det så jag verkligen kan göra de :)
Var till Skoglundsgården en vända också, lekte och försökte träna Uno lite.. men det var svårt. Mannen skruvade i bilen han.

Nej, nu ska jag göra lite nytta här, lite mat åt mannen så han blir pigger och sen blir det Ica och posta brev (deklarationerna) och köpa något att bjussa på. Lite Jouice måste vi också ha.

See ya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: