2011-02-13
 18:44:02

CiaOooO

HeloOoO

Idag har varit en riktigt segardag faktiskt, känns som man inte gjort nån nytta alls typ.
Men de har jag, har tvättat och varit på Willys med min darling! :) De ni, haha.

Var ju på bröllop igår, tänk vad fina dom var! Det var så roligt att få vara med och fira deras dag,
dom kommer att få ett härligt liv tillsammans.

Ikväll ska vi titta på Solsidan jag och Marcus, är så härligt sa, har gått rätt så sanbbt sen sist. Dom är
bara för roliga alltså. Hihi.

Nee, egentligen borde jag träna sen gårdagens mat!! Men jag orkar inte ikväll :D Det får bli imorgon ist, punkt slut.
Jag ska nog äta något nu, är så sugen ;) hehe.

Bye bye!


Ante
PUBLICERAT: 2011-02-14, 12:22:01

Har du tvättat din darling oxå???;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: