2011-02-09
 18:53:57

Heloooo!

Men nu har ni väl saknat mig!

Tänka att jag har pluggat i 3 veckor nu typ, det är inte klokt va bra! :)
Jag trivs superduperbra! Älskar mina klasskompisar, dom är så härliga och vi
funkar grymt bra ihop. Grupp E är bäst!

Som ni märker med andra ord så går pluggandet bra, även vårt flyttande.. vi bara flyttar
och flyttar. Men nu får det räcka!
Kände att det var mindre roligt att bo i en etta, så vi bytte upp oss till en trea ist, mycke bättre!

Hmm, har haft fullt upp med både flytt och plugg, men nu har jag kommit in i spåret igen.
Var iväg och tränade en vända igår, var så skönt må ni veta. Ikväll blir det film och imorgon blir det
hemmaplugg med träning på kvällen igen.

Var ju på möhippa i lördags till två vänner som ska gifta sig nu i helgen, det är så roligt!
Vi dansade bland annat Afrikansk dans då, och det var hur kul som helst! Snacka om att man blev sugen
på att göra det fler gånger. Kanske pröva Zumba :) Who now..

Nu ska jag klippa mannen min innan filmgästerna kommer.

See ya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: