2011-02-24
 13:39:42

Jag är jätte glad

Det är så roligt att plugga, och då menar jag det verkligen. Jag har verkligen hittat pricken över i:et.
För att vara riktigt ärlig så har jag nog aldrig kännt mig så här säker på att det verkligen är det här jag
vill jobba med i framtiden.
Inte som vanlig sjuksköterska kanske, men specialicerad. Den här utbildnigen är så otroligt bred, att
jag kan göra i stort sett vad som helst. Nästan :p

Nu har vi gjort klart en kurs, 12 återstår, then I´m ready. Nästa blir om Fysiologi och Anatomi, väldigt passande
nu när man tränar och allt. Ska bli väldigt intressant, har fått hem två böcker hittils, på måndag kör vi.

Annars, jag har städat idag! Alldeles skönt, vi trivs superbra i våran nya lägenhet.. och nu börjar jag se fram
emot sommaren. Tänk o få plantera en massa blommor ute på balkongen, och att få sitta ute på den inglasade
delen på kvällarna då det är ljummet ute. Mmm, sommar kom hit!

Jag har tänkt att knäppa lite bilder idag på lägenheten så kan ni få se lite hur det ser ut här.

Hörs sen då, nu ska jag äta god mat som Marcus har gjort!

Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: