2011-05-16
 22:23:29

Galet.

Idag har jag varit till Bollnäs på sista seminarie för denna del av kursen, har tenta i mikrobiologi, vårdhygien och immunologi på onsdag till veckan. Men först har vi tenta i läkemedelsräkning på fredag.
Så nu blire matteräknande som gäller denna vecka :)

Fick tillbaka vårat tentaresultat också nu på del 2, jag som tyckte den tentan gick skitbra, men så fick jag Underkänt.
Snacka om att jag blev paff då jag såg resultatet. Nu vill jag ha hem den tentan så jag får se vad som blev tokigt.
Åsså blir det omtenta den 11:e juni, dagen efter den "andra" läkemedelstentan.. DRYGT!

Jag var på superdåligt humör tidigare och var jätte ledsen. Men jag får ta nya tag, det är ändå en av de svåraste
kurserna.. så jag får komma ihåg det. Kämpa kämpa.
Bara jag inte får göra omtenta jämt, är så rädd för det, hur ska jag orska det?

Men, imorgon ska jag plugga matte, ta lite paus och åka på bebismys med mamma, sen blir det fortsätta plugga.
Nästa tenta förutom läkemedelstentan tar jag! ;)

Har nyss kollat på En unge i minuten också, vad mysigt. Alltså inte själva förlossningarna och så, men det är ett så fint program tycker jag, och sen är det ett plus i kanten att det är svenskt :)

Nu ska jag nog hoppa i sängen. Inte för att jag är så trött eftersom jag sov tidigare idag då jag var ledsen. Men vore skönt ändå. Kanske läsa lite.

Godnatt! Och tack alla kära klasskompisar för att ni finns. Jag trivs så bra med er! Utan er så hade jag inte alls
tyckt det var roligt nu.


Jessica
PUBLICERAT: 2011-05-17, 08:22:42

Men så synd märta med tentan, men jag vet precis hur det känns! Jag fick göra om min första tenat 4-5 gånger kanske om inte mer! Du kommer klara det till slut!


Malin
PUBLICERAT: 2011-05-17, 09:24:37 | URL: http://malinbossen.blogg.se/

Men fy Märta! Men du ska se att du klarar det den 11, även fast det känns tuft!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: