2011-05-03
 09:10:50

Hej!

Tänkte att jag ska skriva lite nu innan jag sätter igång o pluggar för dagen, det sista på denna kurs.
Jag ska få göra omtenta på första, men så är det. Vet inte med hur många poäng jag missade, men ska
förhoppningsvis få hem den idag.. så jag vet :) Har omtenta den 14:e.
Däremot den andra tentan är jag rätt säker på att jag fixade! Och den gjorde vi i fredags.

Annars, tiden har gått snabbt känns det som. Vädret har varit kanon, och förutom förkylning så mår vi bra :D
Mannen min har börjat jobba heltid igen, och jag pluggar. Kanoners.

Idag är det jättekallt ute, usch.. känns så väl när man är förkyld. Men jag ska plugga och sedan blir det gymmet en vända, lite solning.

Helgen har varit jättebra, känns som den blev lång! Var ett gäng hos en vänn och hade det skoj, grillade o umgicks.

See you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: