2011-05-11
 20:35:05

Helg ljuva helg!

Onsdag och helg, det är ine klokt vad skönt :) Fast det är min otursdag.
Först strulade det imorse på skolan, datan ville inte skriva ut mina papper till föreläsningen,
men tillslut så blev jag så sur för jag inte kunde konentrera mig utan papper, så jag lära springa
upp till biblioteket o skriva ut. Men då fanns det inge papper. Kära nån..men tillslut fick jag mina
papper och jag kunde lyssna på föreläsningen i lugn o ro. Hehe.

Sen när jag kom hem hade jag fått min blodtrycksmätare..men då var det fel på den för andra
gången, så jag fick skicka tillbaka den. Tur att hon som har importen är trevlig! Hon hade till och med
bara för att det var fel på den förra gången skickat med 10 frimärken. Så gullig :)
Men nästa gång så, då borde den vara hel! Hon tyckte så synd om mig.
Dessutom var det ett klädesplagg från H&M som var felskickad för andra gången..snacka om maximal
otur. Dags för lite tur nu va.

Men, som sagt...nu är det helg! Ska i och för sig plugga imorgon och fredag, men jag är hemma. Sen har
jag omtenta på lördag. Men denna gång kommer det gå bra! :)

Kan inte förstå vart veckorna tar vägen.
Nu ska jag ta mig en dricka med bär..mm..har blivit beroende! haha. Snart är det Greys Anatomy och Of the
map med. Är så himla bra program. Like it!

Måste nog röra mig lite nu, har ont i ryggen för att jag suttit still så mycke idag.
Vill gå och träna o sola..men det får jag göra imorgon som lite paus av plugget :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: