2011-05-23
 15:46:26

Helo :)

Idag har jag pluggat! Hehe. Men jag är supertrött nu.
Följde med en klasskompis hem till henne imorse efter hon lämnat av på dagis, och hon bor i Roteberg.
Så jag har fått mig en lite längre promenad än annars idag, och nu ska jag ut med Uno igen.
Men jag gruvar mig, för det blåser så mycket. Nästan stormar skulle man kunna säga.

Jag har fått min Iphone också, och jag är så himla nöjd!

Var till Stockholm i lördags också, skulle egentligen träffa min älskling från Uppsala, men hon kunde inte.
Så då tog jag med mig en annan vän ist :) Uno fick vara med svärmor han.
Köpte lite nya kläder, en väska, ett par örhängen och ett nagellack. Skönt med lite sommrigt.

Morsan, farsan och hundarna har åkt till sommarstugan dom nu.. och där ligger dom efter 3 veckor, så det var
inte så grönt där ännu.

Näääeee..usch. Jag är så himla trött. Jag måste verkligen ta o lägga mig nu en vända, men först ut me Uno!

Imorgan ska jag till frissan, mysgit värre :) Är så skönt o bli ompysslad!

Tjingeling.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: