2011-05-14
 14:57:38

KLART!!

Äntligen är jag hemkommen, mätt och sitter hos mina föräldrar - gjorde tentan i Bollnäs, och
det gick rätt bra faktiskt. Tror jag kammade hem alla poäng på rörelseapparaten faktiskt.
Men dom hade skrivit om många frågor fast dom menade samma sak. Så man fick riktigt tänka om.
Alltså inte samma frågor som på tentan jag kuggade mig på, men på övningstentorna som dom lagt
ut.
Skitsamma, nu är det förhoppningsvis över.
Mannen min är i Söderhamn och gräver åt kusinen sin. Dom hade fått vattenläcka så han fick åka dit
imorse o hjälpa dom. Får se när han kommer hem :)
Annars har vi inte just så stora planer, ska eventuellt träffa några vänner, sen bör jag städa och
så ska vi rensa garderober och förråd.
Nej, nu ska jag ta o bege mig hemöver snart tror jag. Ville att Uno skulle få leka av sig lite hos sina
vovvekompisar. Men han är nog nöjd nu :) Måste ju passa på innan morsan o farsan sticker till sommarstugan
och blir borta i fyra månader.
See ya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: