2011-05-27
 10:00:13

Hej! :)

Idag är det en underbar dag! :D Haha. Måste vara positiv även fast det regnar.

Jag är iaf glad, och ska ut och gå med Uno och äta frukost. Tänk vad bra jag har det :)
Gjorde ännu en tenta i onsdags, tänk vad dom öser in. Men snart så, då får jag gå på sommarlov, och
det ska bli väldigt skönt så man hinner samla nya krafter till nästa termin.

Vi var till Gävle igår, klev upp 04.45 och kom hem 17.30..lång dag med andra ord. Jag hade dessutom
ont i skallen sen påvägen hem och mådde illa.
Men somnade på bussen och vaknade till en bättre skalle i Edsbyn, så då gick jag o en vän till Atlanic och
åt. Sen åkte vi o hämtade lillgubben som var på Skoglundsgården. Goplutten, han är så söt Uno!! :)
Efter det så lira vi lite fotboll, spelade tv-spel och fikade. Blev en lång men intressant dag med mycket
händeler :)

Tycker också att dom två lärare som vi hade igår är superbra. Särskilt "matteläraren" som dessutom är Årets
bästa lärare på Högskolan i Gävle. Det kan jag förstå!
Nu känns det som att läkemedelsräkningen inte alls är så svår som alla säger. Myt! :)

Nä, nu ska jag ut med lillgubben. Hade egentligen tänkt ut o cykla idag också, men det regnar ju som sagt.
Ska iaf försöka göra lite fint på balkongen..plantera våra nya jordgubbsplantor och blommor som jag köpte
på Mobackes i onsdags. Dom får inte Uno röra. Hehe.

Tjingeling! Och trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: