2008-08-21
 20:45:30

Äntligen är du här

Min alldeles sköna helg! :)
Den här veckan har gått rätt fort. Och jag har läst supermycke, är inne på den sista boken nu.. :( vill inte att det tar slut..
Annars, ja.. jag har städat ikväll.. till vårat besök som kommer imorgon. Då kommer nämligen mamma, pappa o svärfar. Måste ju göra fint för våra gäster.. även fast dom kommer att lorta ner igen. Haha. Dom ska såga o dona här i lägenheten, göra klart det sista.
Får se hur mycke dom hinner göra, annars sover dom över till på lördag.
Sen skulle Ante komma på lördag o hälsa på, men det blev inget. Så han får komma någon annan gång istället. :)
Vill egentligen se på Arn, riket vid vägens slut på bio i helgen också, men biljetterna lär väl vara slutsåld nu.

Ringde till Annas skor hemma i Edsbyn idag också, och undrade om hon hade några snygga skor, typ pumps inne i strlk 35 (hatar att ha så små fötter!) . Men tyvärr så hade hon inget just nu, men hon sa att det var en massa påväg in.. men bara i typ 36:or.. men med en iläggsula kanske det skulle funka? Hur som helst.. jag har letat efter skor i hela Sthlm känns de som..så jag får nog pröva de ändå. Kanske funkar.

Nu ska jag ta mig en fika tror ja, innan klockan blir för mycke o jag inte orkar äta pga trötthet. :)
Pratade förresten med farmor ikväll också, hon hade lite jobbigt med att andas sa hon.. inte undra på. Att ha både astma och kol kan inte vara så bra när det är dåligt väder ute och det blir kvavt. Som tur är finns det medeciner.

Goodnight.


Antii
PUBLICERAT: 2008-08-22, 14:47:47

Det kan du lita på att jag gör märta:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: