2008-08-11
 09:08:35

Edsbyn i mitt..

Edsbyn i mitt hjärta, Stockholm i min toalett.

Var i Edsbyn i helgen igen, va fort de gick den här gången med. I lördags så var vi lite med Ante o kolla på film o käka en massa onyttiga saker.
Sen i söndags så var vi på möte, grymt bra. Starkt. Senare kom mina föräldrar till svärisarna..o fika :)

Idag, sitter jag här (i Sthlm) :P Men inte hela dagen, ska åka in på stan o kolla ifall jag hittar ett par skor. Så jag slipper bli blöt om fötterna. Mina skor som jag köpte för knappt tre månader sedan har nämligen spruckit, pga att mina fötter är fettknäppa. Dessutom var det nog väldigt dålig kvalite.. kanske borde köpa Adidas, kom igen.. nu gör ja ju reklam! :P haha. Nu blir jag kanske rik.

Nä, nu blir de för mycke joll bara. Ska äta klart o hoppa in i duschen, sen blir det stan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: