2008-08-13
 10:28:55

Hinner inte.

Kära min söta! Tiden går så fort, jag hinner typ bara kliva upp så måste jag till jobbet. Känns de som iaf.
Iof ställer jag klockan på 9 varje morgon när jag jobbar kväll! Bra gjort va? Och då tvingar jag mig upp.. så man hinner göra nått iaf :) Som nu har jag bara hunnit häva in en tvätt, suttit vid datan, ätit frukost, tagit upp en köttfärs och.. nä, det var nog de :P haha.

Men det gick rätt bra o jobba igårkväll, lite segt men helt Ok. Satt o läste hela tiden. Är ju så bra böcker! Sen fick jag lite panik när jag började fundera på vad jag ska läsa sen.. när jag läst ut dom där två sista böckerna i serien :/ Den är ju så bra, får inte ta slut!
Men då sa Marcus att jag får väl köpa den 4:e boken i självbiografin som Marie Eriksson skrivit. Den är ju också bra :)
Förresten, Marcus slapp jobba kväll igår, den busen! :) Men skönt för honom. Johannes kom på besök hit istället.

Nej, nu ska jag ta o göra nått vettigt. Som typ måla klart listerna! Går ju rätt fort bara man börjar. Sen måste jag måla mina naglar också, hann inte de igår. Åsså kanske man ska raka benen?! Haha, är så kul. Satt o läste lite bloggar från några tjejer i byn. Tro de eller ej, alla skrev nått om att raka benen.   :D

Solong.


Jessica
PUBLICERAT: 2008-08-14, 14:31:37

Jo läs Maria Erikssons "Emma-Mias dotter"!! jag håller just på med den just nu!! Om du inte har läst "Mias systrar" heller så gör det oxå helst innan du läser "Emma" så där fick du allt fler böcker att läsa! hehe:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: