2008-08-13
 14:45:38

Nu är jag nöjd.

Ja, helt sant. Nu är jag nöjd. Edsbyn, ja tack. Stockholm, nej.. nu är jag nöjd.

jag är nöjd mätt också. Har precis ätit spaghetti o köttfärssås.. mums :) Så nu får jag klara mig till ikväll när jag kommer hem, eller ja.. jag har en god youghurt och macka med mig.. sen så tar jag te hos dom.
Får se om dom har några planer ikväll, annars blir det nog till att sitta o läsa o tänka bara.. fast det kan vara rätt skönt de me.

Ibland går tiden snabbt, och ibland så är det tvärtom. Men jag jobbar ju min sista kväll den här veckan imorgon, sen så är det dag både fredag o lördag. Skönt.

Nu ska jag ta o göra mig iordning. Men jag har hunnit rätt mycke idag, bra mycke mer än igår. Jag har tex. tvättat o hängt upp de. Jag har målat klart på alla lister! lagat mat och dessutom småplockat lite. Plus att jag har duschat.. yes.
Thats my day.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: