2008-08-24
 19:02:07

..och bra blev det.

Det blev verkligen jättebra när mamma, pappa o Lasse varit här o hjälpt oss.
Blev en helhet på allt. Känns bra att få allt gjort, och imorgon ska jag åka till Ikea på Barkarby o shoppa loss. Närå, jag ska köpa en strömbrytare som saknas i köket till en lampa.. så vi kan spika fast sladden.

Annars har helgen varit bra.. vi var ute o åt en vända igår också allihopa. På Kina restaurang.. jag tog en fyra små rätter, och glass med friterad banan till efterätt. Muuums :)

Hmm, annars har det varit en väldigt lugn o skön helg, var väldigt kul med besök iaf.

Jag har börjat på bli förkyld nu också, så typiskt! Är inge kul o va sjuk e.. känns som man varit de tillräckligt nu.
Men jag hoppas det inte blir värre, även fast jag nästan hade räknat med o bli sjuk. Brukar ju vara så typsikt när alla barnen träffas på skolan igen efter loven..

Nej, nu ska jag dricka te :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: