2008-08-12
 14:52:36

Om 6 veckor

Pappa ringde o talade om för ca en timme sedan att Boston ska få en kompis om 6 veckor. Då kommer nämligen en Cavalier king charles spaniel/Cockerspaniel att flytta in hos familjen Hansson.
Har kollat på bilder, dom är jättesöta! 2 veckor gamla är dom, och en brun hane är det dom har tingat på. *Längtas* :)

Hjälp va glad Boston kommer bli! :)

Om ca 20 minter ska jag börja bege mig till tunnelbanan. Ska bli trevligt att träffa min "utbytar"arbetskompis igen.
Pratade med Marcus på telefon också, ena maskinen som dom behövde ha ikväll hade gått sönder.. men det lät som att dom hade fixat det på nått annat sätt. Han skulle höra av sig när han slutat iaf.

Idag har jag provat mina kläder som jag ska ha på bröllopena.. va finfint de blir :)

Nej,. nu ska jag göra mig iordning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: