2008-08-27
 08:22:27

Onsdag.

Ja, det stämmer.. idag är det onsdag. Känns jättekonstigt när man inte har jobbat nått ännu. Jag ringde o pratade med Börje nu på morgonen, och han tyckte verkligen jag skulle vara hemma idag.. fast jag typ inte ens sa något. Men jag föredrar nog det, så slipper jag springa på deras toalett tusen gånger. Jag har nog inga lungor kvar känns de som.. fast det är nog magmusklerna som gör ont, men de känns som lungorna.
Han var tom osäker på om jag fick komma imorgon, för smittorisken till Erik. Han blir ju så lätt sjuk.. och istället för att få en vanlig förkylning så får han lunginflammation.
Men han skulle fundera på det sa han.

Annars, jag låg o sov hela dagen igår. jag kunde sova bra inatt också fast jag sovit så mycket. Men nu känns det i ryggen. Kan nog vara bra o röra på sig lite också..

Får se om jag går ut o tar en nypa luft idag. Sånt är nog alltid bra för lungorna. Hoppas det här går över snart.. jag tror jag dör annars.

Bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: