2008-08-14
 12:15:10

Rent o fint

Ojoj, nu har jag verkligen kämpat på här.. jag har äntligen städat klart! Man blir så glad o känner sig alldeles duktig när man gjort nått bra! :)

Och jag bara går o väntar o väntar på mitt speciella telefonsamtal. Hoppas innerligt.

Nu är det äntligen sista kvällen ikväll på jobbet..åtminstonde denna vecka :) Får se om det blir ledigt (permis) på lördag.. tjuvkikade i deras almanacka litegrand.. och där stod de att Erik skulle iväg o segla med sin mormor i helgen.. hoppas hoppas. Vore verkligen skönt o få va ledig två dagar ;) Men jag ska inte klaga.. som bara jobbar en lördag i månaden.. men den är dryg iaf! hihi :)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag laga mat.. det får bli korv o mos. Orkar inte göra nå annat, och tid finns de inte heller för den delen.


Ante
PUBLICERAT: 2008-08-15, 16:32:35

Bravo Märta:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: