2008-08-26
 12:08:22

Så typiskt..

Jag kunde såklart inte hålla mig, så jag lära gå o bli sjuk. Typiskt dig Märta!
Jag orkar knappt någonting, ska alldeles snart gå o lägga mig igen. Har åtminstonde gjort två mackor och te som jag fått i mig. Att dricka något varmt är så gott för halsen. Rethostan gör så att mina lungor går sönder känns det som.

Igårkväll kom Johannes och hälsade på en vända nu innan han drar tillbaka till sitt jobb i två veckor.
Och jag, jag ska ha värsta servicen när Marcus kommer hem. Han får laga mat o ge mig medecin :) Vad har man inte män till ;)

Hoppas jag hinner bli av med det mesta av min förkylning innan helgen, har lite planer då.. som jag bara måste göra!
Var ju till Ikea i Barkarby igår också, det var nog droppen det. Fattar inte att jag åkte, så dålig som jag var. Men men, är man som jag, älskar Ikea, och att inreda.. då är det svårt att hålla sig. Dessutom fanns inte det jag skulle ha, så då blev de visst en massa annat. :P Trodde att Marcus skulle slå mig hårt när han kom hem o såg vad jag köpt. Tur att man inte är på Ikea varje dag.

Nej, nu orkar jag inte mer. Måste gå till sängen. Sköööönt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: