2008-08-19
 11:32:16

Tisdag

Idag sitter jag på jobbet igen :) Är hemma hos dom, och Erik ligger i soffan o kollar på tv.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, är så tråkigt. Man blir ganska uttråkad av det här jobbet, säkert tror alla att man är lat.. men så är det inte! 
Jag skulle gärna göra någonting där jag får lära mig en massa saker och inte ha ett jobb där man bara gör en sak hela tiden, dag in och dag ut. Jag är nog en person som vill att det händer lite runtomkring. Att ha arbetskompisar och träffa fler personer än en bara, det vore toppen! :)

Jaja, idag slutar jag klockan 16.20. Det blir skönt att komma hem lite tidigare än igår..då var jag inte hemma försen klockan kvart i sju. 
Hann bara i stort sett äta och titta lite på tv.

Men idag, då äre andra bullar! Undrar förresten vad man ska äta sen ikväll..nån med förslag? :)

Nä, påtal om mat.. ska nog göra lite lunch åt oss nu. Mamman sa att jag kunde ta med honom till Mcdonalds.. men jag tycker det är fel när man är "sjuk".  Då blir han ju van med de, och tror att han får göra massor av roliga saker när man är sjuk.. det tror han ju redan tillräckligt mycke ändå!

See you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: