2008-08-29
 09:28:20

Yeeay.

Idag ska jag och Marcus åka till Edsbyn efter klockan ett någon gång.
Jag måste fixa med packningen idag, som tur är behövs bara lite, eftersom det är över helgen. Tänk om det hade varit för alltid..vad skönt..men isf hade jag behövt lite hjälp med "packningen", Haha.
Jag är fortfarande förkyld, hostan är dryg..särskilt vissa perioder. Men än sålänge har jag klarat mig på natten, men nu har det börjat bli lite irriterande då också..uscha..peppar peppar, ta i trä. Men det är bättre nu iaf.

Tänkte att det  var lika bra o va hemma idag me, så kunde vi åka direkt när Marcus slutat.
Jag var ut på ett litet äventyr igår, tänkte att jag behövde få lite luft.. och då hitta jag dom här två par skorna som är nedanför! Äntligen! Men dom var lite dyr..
Men jag tänkte, när kommer nästa chans då? Lika bra o köpa dom, annars ångrar jag mig sen.
Dom svarta, med märket Salamander (måste skryta lite) kostade 820 spänn, och hade kostat 1290:-. Medans dom röda Vagabondskorna kostade 249:-, men hade kostat 600:-. Yeay..värsta bra! :D
Snygga va? hihi, jag vet..jag är alldeles stolt.

Nä, jag ska ta o göra någon nytta här, måste hinna packa, duscha, måla naglarna (har inte gjort de ännu) och komma ihåg en massa saker som ska med..tex mina 11 böcker från Left Behind serien..pappa ska läsa dom. Very good. Läs dom ni med. Jag kommer aldrig sluta tjata. Nästa gång är det din tur Irene o låna dom.. :)

Hmm, vad måste jag mer komma ihåg.. kommer säkert på nått.

Hörru, tänk att det snart är september.. nu har snart hela augusti gått också! Hjäääälp. Ska åren gå fortare o fortare för varje år, då är man ju 40 taggare snart.

Nee, nu ska jag hoppa in i duschen.. sen blire packa o sen..slappa :P

Solong.

      


ANTE
PUBLICERAT: 2008-08-29, 13:27:42

NICE;)


jessica
PUBLICERAT: 2008-08-31, 12:46:31 | URL: http://jesline.blogg.se/

hahahaaa määän så synd dåå....ja de skulle inte förvåna mej de..ja man får väl stå ut ett tag till då...:( Hur var möhippan föressten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: