2008-12-04
 22:23:40

Äntligen!

Imorgon kommer min Marcus hem och stannar! Hihi. Han är nämligen klar därborta i Västerås nu. Sköönt :) Äntligen!

Idag har det varit riktigt trevligt, Sandra och Jessica kom hit vid tolv tiden, och då travade vi iväg till pingstkyrkan för o käka lunch. Kyckling i ugn med ris, riktigt gött.
Därefter gick vi till Salong självfallet där Sandra tog hål i örat, sedan gick vi till my parents för att hämta hundarna och gå på promenad. Käka fruktsallad hann vi också göra :)

Nu på kvällen var jag iväg till Ip för o sola, somnade som vanligt. Är så härligt där. Och dessutom råkade jag lura dom på en tia också (fast inte med flit). Jag växlade nämligen tre 20 lappar till tior, och när jag kom in till solariet så har jag bara fem stycken. Så jag går tillbaka o säger att jag bara fått fem, så han ger mig en till.
Sen efter att jag solat och åkt hem, då upptäcker jag att det ligger en tia i jackfickan. Hmm, hur hamnade den där egentligen? Men men, jag ska ju sola där fler gånger..så då tjänar dom ju en slant ändå..dessutom är dom så dyra :P

Nu väntar jag på samtal från Marcus, dom har varit o käka o gjort en vända på stan ikväll.

Godnatt. ps. hoppas mina filmer kommer imorgon ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: