2008-12-24
 19:44:03

GOD JUL

Nu är vi hemma igen :) tänk vad mysigt det varit idag!
Gick lite snabbt med julfirandet, men det var trevligt, god mat, fina julklappar och alldeles kul! Man vill inte att det ska ta slut.
Nu får man se fram till nästa jul, då vi ska vara hemma hos oss :)

Jag vill spela lite Mariokart nu, men har ingen att spela med..hehe. Malin, do you want to come?
Dessutom trodde jag att det var sista avsnittet av bonde söker fru ikväll, men det var visst imorgon.
Men det går ju mycket bra på tvn ikväll, så det gör inget. Tror jag iaf att det gör.
Hur har din jul varit då?

Nu ska jag gå o mysa med Marcus, han sitter o kollar i en katalog med motorcykel kläder, Duells.
Vi ska ta o åka någon dag snart och titta i Järvsö.
Och på lördag blir det Kupolen.. shopping! Myyys..kul o åka iväg du o jag :)

Hejsvejs, och trevlig fortsättning..


Per-Anders Nilsson
PUBLICERAT: 2008-12-27, 23:39:20

Min jul har varit kannon:!


Per-Anders
PUBLICERAT: 2008-12-28, 19:46:30

Fick du några klappar då??:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: